Kilku moich znajomych po aktualizacji oprogramowania na iPadzie w wersji od 7.0.1 i przez kolejne spotykało się z problemem, że aplikacja Notatki przestała działać. Tzn. działała, ale po chwili się wyłączała. Oczywiście da się to naprawić. Wystarczy zresetować wszystkie ustawienia. W iPadzie można to naprawić bardzo szybko :).
Wchodzimy do aplikacji:
- Ustawienia
- Następnie z prawej strony wybieramy opcję „Ogólne”.
- Na nowym ekranie, na samym dole wchodzimy do opcji „Wyzeruj”.
- Klikamy „Wszystkie ustawienia”.
Dzięki takiemu resetowi aplikacja Notatki działa normalnie. Minus tego rozwiązania jest taki, że trzeba wprowadzić ustawienia raz jeszcze np. hasło WiFi i inne.
dzięki za poradę – u mnie też się notatnik wyłączał po 5 sekundach. Po resecie pracuje normalnie.
W iOS 10
Problem Nadal występuje. Reset nic nie daje . backup nie pomaga. Jest rozwiązanie. Ustawienia, iCloud, notatki odznacz . Informacja o usunięciu wszystkich notatek Z iPhona. Nie przejmuj się za chwilę po włączeniu ponownie notatki się pobiorą z iCloud. To rozwiązanie pomaga. Najwyraźniej był jakiś błąd w synchronizacji .