Gdy wejdziemy do tej opcji, to jest napisane, że programy będą otwarte podczas logowania się. Jeżeli ktoś się przesiadł z PC, to może być dla niego oczywiste, że programy uruchamiają się po „włączeniu”, czyli autostart.

Są takie programy na MAC OS, że po instalacji dają systemowi „cynk”. że będą uruchamiane wraz z każdym zalogowaniem się do systemu. W niektórych przypadkach może być to bardzo irytujące np. skype.

Na szczęście jest miejsce, w którym można zarządzać programami uruchamianymi na samym początku.

  1. Uruchamiamy Preferencje Systemowe,
  2. Przechodzimy do zakładki Systemowe > Konta,
  3. Pojawi się nam lista kont na naszym komputerze, zaznaczamy interesujące nas konto np. administratora,
  4. Przechodzimy do zakładki Startowe

W tym miejscu można zarządzać (dodawać lub usuwać) programami, jakie mają się uruchamiać na samym początku ;)